Utfordreren fyller snart 5 år
Tiden hvor et takstativ var et takstativ er definitivt forbi. Kompleksiteten i dagens bildesign krever stadig mer spesialtilpassede løsninger tilpasset den enkelte bilmodell. Vår mål med konseptet er å tilby et konsept hvor kundene selvhjulpne i hele salgsprosessen med riktig og oppdatert informasjon slik at kunden kan være sikker på at valgt løsning er den riktige ift. passform, behov og budsjett.
«Lynraskt levering over all forventning. Riktig vare levert dagen etter. Billigst var de også»
Vi har et knallhardt fokus på kundeservice og logistikk – spesielt på at kunden ikke skal trenger å ta kontakt eller sende varer i retur. Vi er og skal være tilgjengelig slik at kundene kan snakke med kundeservice og få en personlig oppfølging. Men målet er at salgsjobben og støttefunksjonen kundeservice yter, ikke skal være nødvendig for kunden, men en trygghet ved behov. Dette sammen med at vi sørger for at kunden så langt det lar seg gjøre, får riktig vare første gang. Vår lille hemmelige formel, gjør at vi har kanskje en av bransjens laveste returprosenter! Penger spart for kunde og for oss.
“Fikk hjelp til å tilpasse mitt gamle takstativ til min nye bil! Og det på oppfordring fra kundeservice! Takk :D”